onsdag 3 februari 2016

Mitt i veckan och löpning med vagn som alternativ

Gårdagens brödbak.
Idag är det onsdag och mitt i veckan, eller bara om man räknar veckan som vardagsvecka. Annars blir mitt i veckan imorgon någon gång. Imorse var jag och Nils ute och sprang med hans vagn. Han hade först ätit frukost men jag körde på utan intag och tog min frukost hemma efteråt. Det gick bra och var kul för detta var första passet han var vaken hela tiden, så då kunde han prata och se på saker istället för att sova. 42 minuter fick vi ihop medan solen steg över horisonten.

Annars är de inte så mycket att prata om, körde jobbiga 8 minutare igår på monarken, blir alltid lite extra jobbigt dagen efter styrketräning.

För övrigt tror jag att löpning med vagn är helt okej alternativträning för en mtbcyklist då man får vara alert och välja spår, parera håligheter samt när man svänger och det kränger lite som man känner att man håller emot med arm och rygg/bål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar