söndag 31 januari 2016

Cykelbara stigar och socialträning

Har i helgen varit bortskämd med cykelbara stigar här i Kristinehamn. Väldigt fin cykling i skogen har det faktiskt varit. Började igår med att jag tog Nils i cykelvagnen och så åkte vi ut 1,5 timme. Det började såklart regna och blåste en hel del men han var så nöjd så både sovandes och vaken. Misärtålig kille, eller så sitter han bara väldigt bra och skyddad i vagnen! När jag kom hem bytte jag från crossen till mountainbiken och for ut på stigar. Hittade då Anders Lundin i skogen och så höll vi sällskap resten av tiden och han visade mig lite nytt. Idag mötte jag upp James i Väsetrakten och så cyklade vi lite utforskandedistans innan vi anlände i Kristinehamn igen. Lugn cykling får summera helgen men dryga 8:a timmar iaf utomhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar