söndag 17 januari 2016

Cyclocross på tvn

Hamnade i soffan och zappade förbi någon viasatkanal som tydligen visar en repris av dagens race i världscupen cyclocross. Just nu är det damerna, och efter kommer herrarnas tävling. Kul!

Helgen har varit kall, igår var det runt -18 och jag körde ett pass på skidorna på förmiddagen innan jag och Marie åkte mot Karlstad för att se på hockey. Färjestad mot Linköping. En osportslig match som vanns av Linköping. Men var ett par år sedan jag såg SHL nu och det var skoj att vara på plats igen! Idag har det blivit gymträning och senare ett monarkpass och lite fix hemma.

Imorgon väntar andra inskolningsveckan för mig och Nils och får se om allt går planenligt denna vecka, förra veckan gick ju så himla bra. Träning i veckan blir nog mest monark och skidor, på något sätt som det passar in i vardagen. Vill ha lite varmare temperaturer innan jag ger mig ut på cykeln igen känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar