tisdag 5 januari 2016

Inför 2016

Årets tävlingshoj, en KTM Scarp Prestige
Inför 2016 så är det största nya för mig att jag kommer sadla en heldämpad cykel. Kommer alltså fortsätta cykla med och för KTM och har ju bara bra erfarenheter ifrån årets material så ser verkligen fram emot att få hem denna cykel och att få testa den! Annars är det långloppsfokus som gäller 2016, och inleder antagligen med Kolmårdsbiken eller Lidingöloppet. Lidingöloppet är jag redan anmäld till, det var ett av de loppen som överraskade mest positivt förra året och var ju riktigt roligt! Svängigt och fartfyllt med mycket accelerationer.

Klart är även att jag fortsätter med Winforce genomtänkta produkter. Något jag använt i flera år nu och är väldigt glad att Caout vill fortsätta hjälpa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar