torsdag 14 januari 2016

Inskolning

Just nu sker in inskolning av Nils på förskolan. Så denna vecka har jag spenderat mycket tid med honom på förskolan, han har varit riktigt duktig! Jag gick in i veckan med en sjukdom och ställde in söndagens tänkta skiddistans. Fick lite halsont och snuvighet som var borta redan på onsdagskvällen. För mig var det en rekordkort sjukdom, kanske beror på sömntimmen vi haft på förskolan om dagarna, samt att jag varit duktig på att vila som jag inte är annars när jag är sjuk. Skönt iaf att kunna åka en timmes skidor igår för att rensa ur bihålorna och idag gick det fint att köra ett styrkepass på monarken. Göörbra! Imorgon tänkte jag vila för att kroppen ska få chans att komma ifatt.

Inskolning av både Nils och mig på skidor har skett sedan jag senast bloggade alltså.

2 kommentarer:

  1. Sömntimme, härligt! Det skulle man ha på jobbet. Eller man kanske skulle börja jobba på en förskola? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar vara nyttigt! Jobb på förskola skulle nog vara ganska roligt faktiskt :), men den där timmes vila behövs också efter en förmiddag med 15 kids :)

      Radera