lördag 12 april 2014

Film delar av långloppsbana


Idag körde jag tävlingslik träning. Distans på min långloppsbana, två partier har fått strukits från höstens bana, varav ett är ersatt med lite längre grusväg istället. Det andra var en jobbigt teknisk uppförsbackestig som bara blivit en jobbig mindre teknisk uppförsbackestig. Så jag är ganska nöjd ändå, ändrade också om på ett ställe så det blev lite jobbigare uppförsbackestig på ett ställe istället för att åka plan hästspårsstig. Så banan är bra nu! Idag var det riktigt blött, förra helgen var det torrt och fint i skogen, helt andra förutsättningar nu, riktigt surt i marken. Körde 4 timmar idag, banan tog idag 3:30 i lugn fart med några intervall inslag. Skarvade på en halvtimme med trötta ben. Så fyra timmar effektiv tid idag, jobbigt för hela kroppen inte bara benen. Nedan hittas både strava och en film från dagen.





Nu regnar det igen vilket bådar för skitig cykling imorgon igen, denna vecka har varit tråkig vädermässigt och nu hoppas jag att våren gör en comeback snart.
Slår ett slag till för min enkät här till höger, tänkte stänga ner den imorgon, men vill ha några svar till för att få ett bredare resultat. Så jag är glad om du vill lägga ca 2 minuter på den undersökningen! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar