fredag 11 april 2014

Fredag

Produktiv dag idag. Började med att laga pendlingscykeln, mormors gamla trotjänare som jag nu använder. För en vecka sedan lyckades axeln i framhjulet brista? Cykeln är ju ifrån 52 så reservdelar är inte alltid det enklaste. Torbjörn på team sportia lyckades få fram en axel som var lagom tjock då den var lite tjockare än en standard. Så idag fick jag till det och hoppas nu att cykeln rullar fram till 2052 och får fira 100 år. Därefter läste jag lite och körde ett monarkpass. 4*4 som var bra längesedan jag körde sist. Körde lite safe men man lyckas ju alltid göra något för att det ska bli jobbigt ändå. En safe belastning på monarken kan ju alltid bli jobbig om man är sugen på att höja kadensen lite. Så det blev perfekt. Nu har jag läst lite till och hoppas på att det torkat upp lite ute efter nattens regn så jag kan ut och rulla lite utomhus också. Sen är det bara fredagsmys kvar!

Det är några som svarat på enkäten vilket ju är riktigt roligt! Nu när inlägget med bloggundersökning åker nedåt i bloggflödet så hittar ni en länk här till höger med enkäten. Den får vara öppen till söndag och jag är glad för alla svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar