tisdag 29 april 2014

Backintervaller

Idag avverkade jag mina backintervaller som stod nedskrivet på schemat, Kvistmossvägen är den perfekta platsen för ändamålet.

Känns härligt att vara inne i säsongen nu, tävling på torsdag igen då det är dags för en tradition för mig nämligen 1 maj loppet i Kvänum, sedan är det dubbelhelg i helgen då det först blir Dalslands XC och dagen efter göteborgsgirot. Hoppas vädret är med på alla tävlingarna också, så trevligt när det är fint väder, även om det såklart funkar med regn eller snö också, jag är inte den som är den.

Sen hoppar vi fram en hel vecka och då är det äntligen dags för Långloppscups premiär, det är det allra bästa! Jag var ju nere på banan och filmade runt påsk, och det är en film som blivit uppskattad på youtube, min film som har helt klart mest visningar.


Nu är det dags för mat och se MTB världscupen som var i helgen då jag gjorde annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar