torsdag 19 juni 2014

Enskild firma och Winforce

Jag har nu mitt första sommarlov sedan gymnasietiden i början på 2000-talet. Det känns lite konstigt, jag kommer sommarjobba lite på Skoglöfs, men det blir endast under några veckor i Juli. Så just nu känns det konstigt att inte ha så mycket att göra. Jag har under våren registrerat en enskild firma med tanken att börja någonstans. Jag läser ju idrottsvetenskapligt program, under året har jag bl.a. läst en testledarkurs på ergometercykel med tillhörande fysiologisk träningskunskap och fått ett certifikat för dito, samtidigt som jag själv nu kommit i kontakt med ett nytt märke för sportdryck Winforce så ska jag nu även försöka sälja och sprida det märket som är nytt på svenska marknaden. Så under min sida i menyn här ovan för företaget så hittar ni information och prislista för produkterna och är det något som låter intressant så hör ni av er. Ju mer min utbildning fortskrider så är planen att också börja hjälpa till med träningstester och träningsplanering.

Trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar