söndag 4 januari 2015

Stigar runt Bäckhammar

Idag var jag och Anders Lundin tidigt ute på distans. Jag kände vad skönt att köra distans och inte bara jaga distansen utan bara kunna vara ute och nöjesåka så då passar det bra att leta nyheter vad gäller stigar och grusvägar. Vi for ner mot Bäckhammar och där hittade vi massa roligt som jag säkert glömt hälften av nu. Men det jag minns var bra med kupering och fina stigar. Så det är något jag helt klart kan använda mig av på distanspassen i framtiden! Några lösa trådar lämnade vi också för vidare utforskning. Var ute i över fem timmar och i effektiv rulltid fick jag 4,5 timme till träningsbanken. Vädret var ju även perfekt med knallblå himmel, runt nollan men lite blåsigt ändå så kändes riktigt råkallt ibland. Men med rätt kläder så funkar det!



Även så avslutades ett treveckors träningsblock idag, så nu blir det en fri vecka som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar