måndag 31 augusti 2015

Måndag

Då var en ny vecka igång, helt frisk är jag inte heller men på god väg tror jag. Hade tänkt vara frisk idag, men ännu lite snorig men imorgon så?

Igår var sista ordinarie anmälan till Bockstenen och jag anmälde mig inte, får kosta på 100kr extra för en efteranmälning på plats. För köra de ska jag ju.

Veckans plan är iaf att cykla lite imorgon, dock mindre än önskat. Cykla lite på onsdag och att fylla år. Sedan på torsdagen är tanken att fara mot Varberg och ta en liten semester med familjen, har sett fram emot detta så länge och hoppas som sagt att det går vägen!

En mer långsiktigt planering är sen att det är dags för målet för året Långlopps-SM, får väl tänka igenom målsättningen med tävlingen en del efter denna sommar. Därefter är jag bra sugen på att dra ett streck över denna säsong och se fram emot cyclocross-säsongen. Alltså att hoppa över Västgötaloppet. Men blir jag nu frisk och känner mig i hyfsad form så kan det också bli västgötaloppet och crosspremiär dag-2 i Göteborg istället för att köra båda crossdagarna där. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar