tisdag 18 augusti 2015

Omstart

Jag har nu gjort en omstart. Att missa cykelvasan känns skit, jag tror jag hade haft mycket att ge där. Men det får jag glömma nu och ta sikte mot de tävlingarna som återstår för säsongen 2015, för att de ska bli mina bästa!

Igår började jag på nytt. Jag började lugnt med lite enbensintervaller runt en grusslinga. Den varianten körde jag lugna med fokus på teknik. Kändes bra och inga bakslag till idag, så idag titulerar jag mig helt frisk, egentligen redan igår. Idag körde jag tre stycken 20-minutare på första loopen av min långloppsbana. Kändes riktigt fint! Efteråt blev det lite spontancykling med lite intervallinslag.

I början på passet träffade jag på en gubbe som gick på min intervallslinga igår, när jag passerade honom med ett ben varje gång. Idag slängde han ur sig en kommentar om jag fått ordning på trampan :). Han noterade nog aldrig att jag skifte ben igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar