torsdag 13 augusti 2015

Snart vasadags

Snart är det dags för årets vasa. Jag var ute på avslutande intervaller igår innan jag gick in i viloläge inför lördagens tävling. Testade cykeln som funkade fin fint. Inga större ändringar på den inför cykelvasan, utan den får vara snabb som den är, det är jag som får försöka vara snabbare. Imorse vaknade jag dock med en liten olustig känsla i hals, ännu inget som oroar mig för mycket då det efter ett par timmars vakenhet nu känns bättre. Nils har varit sjuk i en vecka ungefär och Marie insjuknade häromdagen. Jag hade ju mina tre veckor för bara ett par veckor sedan. Så hoppas min kropp känner igen bacillerna och plockar fram det rätta försvaret! Nils är bättre nu iaf!

Imorgon åker jag mot sälen med Anders, Rille kommer dit senare på kvällen för att serva mig under loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar