lördag 17 september 2016

Hemmafix

Har tagit ett riktigt break vad gäller träningen. Blev sjuk lagom tills jag hade tänkt försöka dra igång med lite träning. Så idag rullade jag enbart, tränade inte. Får se om något rull hinns med imorgon, skulle vara kul för att få reka en ny crossbana och så hoppas jag på träning på måndag istället.

Har fått lite annat nyttigt gjort idag som att damma och städa hemma. Grannen var förbi på morgonen och gav instruktioner i trädbeskärning och helt plötsligt hade jag ägnat ett par timmar åt det idag, perfekt! Detta är något som hängt över mig ett tag, ett päronträd som sett förfärligt ut. Hoppas det blev bättre nu iaf! Och lite försenat födelsedagsfika för mig också med Maries föräldrar.

Imorgon har vi planerat en dag i Örebro med lite besök, affärer och kanske hallagårdens djurpark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar