fredag 9 september 2016

Uppdatering

Hej och hå!

Ja sen senast har det körts en Bockstenstur. Hade en fin och trevlig långhelg med familjen i Varberg och kryddade det med det 100km långa loppet. Gick omkull tidigt i en sväng och skrapade upp benet lite men kunde köra vidare. Låg i en klunga med Sebastian Olsson, Öijer, Fredrik från Kolmården m.fl. Hade bra tryck uppför men inget vidare driv på platten. Det gjorde att jag fick släppa starka Sebastian olsson på körning tillbaks mot Varberg. Kom i mål med Öijer och Erik Åkesson, sist av oss gossar. Det gav mig en 14e plats i elit. Inte nöjd.

Nu framöver kvarstår Långlopps-SM på söndag. Fick lite ömhet i halsen igår och lätt halsont imorse när jag vaknade. Får se vart det tar vägen, om jag får ett planerat avslut på MTB-säsongen, eller om den redan är slut. Närmaste dygnet får avgöra. Annars så gäller det att sadla om till crossen och inleda den säsongen, vilket jag är sjukt taggad på!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar