torsdag 4 november 2010

Vinterhjul

Ikväll bytte jag till vinterhjul på bilen, går liksom och väntar och väntar på snön men det kan man inte göra till 100% kom jag på om man inte har bytt till vinterhjul. Så nu kan jag till 100% verkligen längta och vänta in snön! Jag är redo! Känns inte lika tråkigt att byta till vinterhjul nu som mina andra bilar då man haft tråkiga fula plåtfälgar. Tycker nästan mina vinterhjul nu är snyggare än sommarhjulen till och med!

Jag börjar sakta men säkert gå åt ett friskare håll. Ingen träning sedan i fredagskväll, kanske smyger det inte sig en lugn löprunda imorgon? Det blir ingen tävling för mig på Lördag, det är säkert. Hade tänkt springa Kristinehamn trailrace, 16Km terränglopp. Men icke.

Nu ser jag mer fram emot nästa helg som jag och James tänkte åka till Kumla och testa på cykelcross. Hoppas jag hinner få ladda benen lite innandess bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar