torsdag 1 december 2011

December

December och jag har suttit i solglasögon hela dagen, var är världen på väg? Jag har insett att även om det är milt så kan man inte vänta så mycket längre på att byta till vinterhjul, så jag fick göra det ikväll. Så snälla vinter och snö, kom för tusan!

Skickade iväg min pulsklocka till Garmin i måndags och fick idag besked om att de kommer återsända mig en ny. Riktigt snabbt och bra support, nu får jag bara se om posten sköter sig så har jag den snart tillbaka, men än har jag ingen användning av den då jag inte får träna riktigt än. Körde sista passet i måndags innan ögonoperationen och då hade jag sänt iväg klockan redan, det var mitt första pass i stort sett på det senaste året utan klocka, var en lite frihet att bara mata på utan att se varken Km eller puls. Men även något man saknade i efterhand. Så jag blir glad när min Forerunner 310 kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar