tisdag 6 december 2011

Jag har cyklat!

Ikväll efter jobbet bytte jag om, och bara det är ju nästan som ett helt träningspass så här års. Jag bytte om och gav mig ut på första passet sedan jag gjorde min ögonbehandling förra tisdagen. Hade inga direkta sprättben, men var inget jag eftersträvade ikväll heller. Det blev en lugn och fin runda till sätrastugan och hem igen, fin stig och fin grusväg en kväll när det föll lite lätt vitt från ovan. Så med detta så invigde jag den nya klockan jag fått på garantin också, det nya pulsbandet kändes skönt, mjukare än det andra jag haft tidigare. Däremot blev det misslyckat med dataöverföring av passet, så det försvann någonstans i cyberspace. Gör ett nytt försök imorgon.

Det känns lite mer som vinter nu, men ännu har vi inte vitt på marken här i Kristinehamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar