söndag 4 december 2011

Vad händer i veckan?

Vad händer i veckan?
Det viktigaste är att snön och vintern kommer på onsdag! På tisdag har jag tänkt cykla en lugn sväng, på onsdag en lite hårdare sväng. Sen blir det Alicante på torsdag och fredag, hemma sent igen på fredagkvällen. Nästa helg bjuder på längdskidspremiär, vågat sagt men jag hoppas. Sen blir det julbord med jobbet i Filipstad och på söndag har jag inga planer. Så måndag som är en lugn dag blir det eventuellt lite preppning av skidorna så jag slipper tillbringa hela natten på fredag med det.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också till Alicante! Behöver du nån som följer med och bär väskorna;)

    SvaraRadera
  2. Nej tyvärr, begränsat till enbart handbagage, så det blir inte så tungt.. Får nog inte heller någon större tid över till något annat roligt vid sidan av allt "jobb" man är där för.

    SvaraRadera