måndag 3 september 2012

Tävlingssidan

Har under kvällen tagit mig tid till att städa lite på min tävlingssida som finns här över. Nu går det enkelt att trycka sig fram till önskvärd tävling som jag kört under året för att läsa hur det gick. Inser även att min tävlingsplanering som sattes i våras inte följdes alltför bra:), det var bra från början men blev bara bättre av lite justering. Mycket pågrund av att SCF inte satte datumen för SWE-cup i rimlig tid, som jag iaf anser är rimlig tid. Hoppas verkligen det är bättre inför nästa år, redan vid årskiftet tycker jag det ska vara klart vilka som ingår i Swe-cup, och vilka som har sm-status i de olika disciplinerna. Vad vi vet är att Södertälje står för XC sm!

Kan även passa på att tipsa om Adventure race som blir mitt sista race för säsongen. Det är en ny tävling i Karlstad, som i år är ett motionslopp, de har viljan att växa till ett tävlingslopp! Redan nu tycker jag mig se flera spännande namn i anmälningslistan, bland annat Atle Hansen. Anmäl dig du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar