fredag 15 mars 2013

Cykeldagen

Igår var det ju dags för cykelträffen hos Team Sportia. En lyckad sådan måste jag säga. Jag kom dit runt 15:30 och snackade ihop mig lite med Petter som kommit som representant ifrån Merida, första timmen var ganska lugn, men efter halv 5 så började det droppa in en hel del kunder och sedan sprang tiden iväg och jag var därifrån vid halv 8! Även Jonas från Sveamagasinet anslöt vid 16:00 för att prata massage. Det var roligt att några kom fram och pratade med mig, intresserade av mitt cyklande. Det uppskattar jag! Många fina cyklar fanns det också, och många av dem fick också nya ägare och kommer få rulla ut på fina skogsstigar! Det var en intressant eftermiddag, tack ni som kom!

Min lilla hörna precis bredvid Polar.
Petter visar upp en ny fin Merida!
Det small ju till ordentligt och kom snö i förrgår och ordentligt kallt i "nättras" med hela -23 grader. Så det var extra roligt att det kom in så mycket cykelsugna under dagen tycker jag! Själv vill jag ha vår NU!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar