fredag 29 mars 2013

Fortsatt sjuk

Det blev en riktig sjuka av det här. Var på jobbet tisdag och onsdag, men igår bestämde jag mig för att vara hemma, med all rätt. Igår var det inte mycket liv i mig. "Inättras" har jag svettats floder men vaknade ändå imorse och tänkte att kanske är påväg åt rätt håll. Men just nu känns det ganska matt igen med lite frossa. Även Marie insjuknade igårkväll med samma symptom så det blir ingen livad påsk här inte. Ställt in påsklunchen med hennes familj idag har vi också gjort. Jag ska nog iaf försöka ta mig till bilen, åka till maxi och införskaffa lite sjukdomsförnödenheter. Därefter ska jag fortsätta ligga i soffan där jag ligger nu och invänta att Lejonkungen börjar på tv, sedan ska jag ligga med en uppdatering ifrån Fbk-Luleå. Bättre lediga dagar hade man kunnat önska för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar