onsdag 22 juli 2015

Sm-DNF

Fått en ny påhälsning av halsont efter sm-starten i söndags, lite lagom jobbigt. Kände mig ju ändå frisk i några dagar innan och chansade på en start. Men under de inledande två varven kändes det inte bra så jag rullade ur det tredje varvet och klev av vid varvningen. Detta för att inte bli sjuk på nytt. Kroppen var ju inte riktigt redo för den intensiteten, så jag hade ju i planeringen att dra igång en träningsperiod idag onsdag då jag var ledig från jobbet resten av veckan. Men igår fick jag känningar i hals och de här två dagarna har det kommit och gått tycker jag. Ganska bra idag, men sämre ikväll.. Inte som jag planerat. Nu blir väl största fokus på att bli frisk och kunna köra Engelbrektsturen, med någon typ av rutin istället för form.

Idag istället för lång distans så blev det mysdag med familjen. Åkte till stugan och klippte gräs och åt mat i Långban. Goda köttbullar som kan rekommenderas! Glassen på eftermiddagen kanske kan göra mig frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar