söndag 16 oktober 2016

Tre kom

Igår stack jag ut en timme spontant på mtb och knyckte tre kom, ett ifrån mig och dem andra två ifrån Per Lindberg. Planen var egentligen att rulla lite landsväg för att provköra en stages wattmätare, men fick inte ordning på grejerna och ut ville jag så då blev det en runda på mtb istället.

Det kommet jag stal ifrån mig var lite överraskande då jag vid flertalet tillfällen förut försökt ta det men aldrig lyckats. Och bara sådär idag så lyckas jag med 10 sekunder på ett kom som är under 2 minuter. Vinden var inte heller så påverkande, ganska neutral tror jag. Men möjligt att alla mina andra försök har skett i hård motvind, det minns jag inte idag. Kul iaf!

Mindre kul är att vi ska iväg med Nils till doktorn idag, han började med feber i torsdags, dryga 40 och har följt upp det med feber alla dagar och även fler tillfällen med över 40. Dock så trodde vi igår att det var över då han var pigg större delen av dagen, men framåt kvällen så kom febern tillbaka och imorse var den över 40 igen. Så nu blir det till att kolla upp detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar