onsdag 14 juli 2010

Sommardäck


Nu när det är 30grader så kan det vara dags att stuva om till sommardäck, ja visst.


Bild från kvällens gemensamma träning med multisport klubben. Fick ihop 120min ganska bra intervallträning! Trodde till en början att det kommer bli alldeles för lugnt idag. Vi anpassar ju oss efter deltagarna och vad de har för cyklar och tidigare erfarenheter. Så en ny dam, men stel cykel/pakethållare/packväskor så misstänkte jag lugn cykling. Men efter 5min bestämde sig jag och mattias för att fixa han gnikljud på cykeln så vi skröv i några minuter medan de andra fortsatte och vi skulle cykla ifatt. Men då vi inte hittade dem så cyklade vi en bra stund med högt tempo och fick ihop kanske 30min intervaller, Sen sammanstötte vi med resten av gruppen och varvade ner lite. Efter 60min så avslöt vi träningen och vi var 4st som ville ha mer, så vi cyklade UPP för backarna till björkvallen och tog två vändor på en bana där 7-8min per varv.
En riktigt bra kväll och benen var starka på tårtan man ätit innan passet. Kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar