torsdag 1 juli 2010

Ej cykelrelaterat

Nu blev jag väldigt osäker på stavningen på relaterat, man skulle vilja klämma in lite dubbla konsonanter, typ rellatterratt.

Igår flyttade vi, från en 1a till en 2a. Där jag nu sitter i köket i 2an och tittar ut över gårdsplan ser jag vår gamla lägenhet, så det var ett slit att släpa allt tvärsöver gården, det är nog enklare med en bil precis utanför dörren och sen köra till nästa dörr än att springa med grejjerna. Men det gick bra trots trånga dörrposter och stora grejjer.

Ett kök.

Min cykelhall, planen är väll att hänga cykeln på väggen där.

Sovrum.

Vardagsrum.

Ja det ser lite tomt ut på bilderna, men redan nu är det bättre och det kommer mer. Kommer bli jättebra!

Ikväll har jag trampat i backarna här, 7st totalt, var inte så jobbigt som väntat. Så nu blir det att vätska upp mig inför Söndag som mycket säkert kommer bli varm.
Cykeln går hyffsat bra nu, men inte helt okej ändå, känns som bakhjulet rullat lite trögt, och det är ju synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar