lördag 24 juli 2010

Distans


Taggad kl 08:30 en Lördag!

Cykeln är lika laddad!

En härligt tät trollskog!

Begav mig imorse vid 08:40 mot Norrgården för att möta folk om någon ville med på långrunda med MTB. Det kom 2st sugna personer så vi rullade 09:00. Efter 1 timme rullade Håkan hem, magproblem. Så jag och Ola fortsatte i 2timmar till, för att sedan lämna av honom och jag fortsatte då en timme till. Så jag kom hem igen 13:00. Alltså 4timmars rull och 4tim och 20min ute. Härligt! Jag körde med ganska snålt med energi och kände mig pigg ändå! Rundan blev inte som jag skrev om tidigare utan en helt annan runda. Mycket grus/traktorstig och sista timmen körde jag mest skogsstig! Perfekt dag! Sedan hem och fixa mat och städa undan lite innan, Mamma/Pappa/Moa kom på besök. När dem väl kom vid 15:30 blev det till att bära möbler dem hade med sig till mig och sedan en snabbfika för att sedan börja skruva möbler hela kvällen förutom en liten matpaus. Vilken dag!

Kan säga att det suger ganska ordentligt i benen nu, riktigt härligt. Jag har till och med varit iväg nu vid kl 21 och handlat naturgodis, enbart för att handla naturgodis. Vilket innebär att jag måste vara ordentligt sugen på det för annars hade jag aldrig en normal kväll åkt iväg enbart för det.. Aldrig.
Jag har sedan i söndag fått ihop 629 träningsminuter utöver det heltids arbete jag har. Känns riktigt bra! Vila imorgon. Hoppas på sol för då kan jag ändå få träna, fast kubb istället:)





1 kommentar:

  1. Bra om du får träna lite kubb! inte ens 2 veckor kvar nu!

    SvaraRadera