söndag 27 februari 2011

Återhämtning

Idag blev det strax över 8km skidåkning med Marie vid Sättrastugan, jag fick en snittpuls på 109 över de 54min.

Övrigt idag är inget märkvärdigt, varit iväg och tvättat bilen då jag var tvungen att köra om saltbilen igårkväll på hemväg från Karlstad. Tycker inte om saltbilen, okej för saker som glassbilen eller bokbussen eller fiskbilen som nu finns på Gotland som jag hört talas om, eller varför inte Pastavagnen som också är en favorit på Gotland. Men saltbilen har jag inte mycket tillövers för.

Nu är det 1vecka kvar till vasaloppet, exakt på dagen. Jag har två träningspass inplanerade i veckan. Det lutar åt att jag åker lite skidor imorgonkväll och sedan på onsdag tar ett lätt skidpass och avslutar med lite trainer för att få vila torsdag/fredag och på Lördag resa till Mora!

Igår åt jag pizza och det var gott faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar