onsdag 23 februari 2011

Vädret i Mora














Det här är vädret över mora för nästa vecka, den övre ifrån Weatherchannel borta i staterna och den andra är våra grannar från Norge som har ställt sin prognos. Då jag alltid varit lite förtjust i Usa så väljer jag att tro på den, och från egen erfarnhet så brukar den stämma ganska bra! Hur lördag/söndag ser ut vet jag ju inte än, men det bådar gott!

Ikväll blev det en liten runda på MTB:n, ut till picasso och hem igen, en runda som mäter 15km, och jag cyklade lugnt och fint då detta var ett rent återhämtningspass, medelpuls runt 130. Det var kanonväder, men röd solnedgång och -12grader, så gäller att klä sig varmt, just när solen går ner så blir det lite extra kyligt. Och det lyckades jag med, förutom ett finger som ville domna bort, alla andra fingrar var varma och glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar