lördag 28 maj 2011

Cykelcentrum

Tack till Cykelcentrum i Borlänge som akut och snabbt fixade min frambroms idag Lördag! Efter ett test idag som blev totalt 27km som bestod av att cykla från vandrarhemmet till tävlingsplats. Där tittade jag på målgångerna av damelit och herrjuniorer. Sedan startade jag klockan igen och drog ut på ett varv runt tempobanan som vi ska åka imorgon. Under det varvet så drog jag mig tyvärr engång på en sten som är ganska osynlig, cykeln höll, jag fick nog ett litet blåmärke på lår och knä. Men det fungerar. Därefter tvättade jag av cykeln och cyklade hem till vandrarhemmet igen efter lite vilsevägar. Det blev en skön runda som ersättning för mitt brutna pass idag och cykeln fungerade bra!

Tempo imorgon, jag startar prick kl:13:00, pga min brutna tävling idag och av de andra som brutit så har jag tidigaste startnr, så då startar jag först och sedan rullar de andra iväg med 30sek mellan varandra.
Banan kan bli ordentligt jobbig, hoppas inte det kommer regn inatt. Just nu ser det lite oroväckande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar