onsdag 20 juli 2011

Nytt PB

Nytt PB med mosiga ben fick det bli ikväll. Ikväll blev det gårdagens tänkta pass. Jag Maxade 2varv på Björkvallen och fick bästa tiden 21:57, första varvet gick på 22:08. Vad jag minns har jag aldrig varit nere på 21 och sniffat iaf, så det är ju positivt. Benen var redan slut efter styrketräningen igår, så jag kramade ur det lilla som inte fanns så imorgon kommer jag nog inte ur sängen!

Målgång på Mörksuggejakten.
En liten fundering jag har är om de flesta kommer åka 29" till nästa år på långlopppscupen? Jag har aldrig testat någon så jag vet inte alls hur dem beter sig. Men det känns som om många pratar om dem runt om på nätet och att det är det "nya". Hade varit intressant att testa en och få sig en uppfattning om hur dem är. Det kanske inte passar alla, spelar det roll om man är kort? Blir den klumpigare då att man inte har någon större fördel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar