lördag 30 juli 2011

Halvt packad.

Cyklarna på, nu ska bara resten in också för tävling samt 1vecka på Gotland.
Blommorna vattnas hela veckan lång.
Tänkte snart bege mig. Ser fram emot tävlingen imorgon och att därefter spendera 1vecka på gotland. Vädret enligt yr.no just nu är väldigt lovande för båda tävling och gotland. Så jag ska väll slutföra mitt packande och så åka. Engelbrektsturen imorgon är första gången tävlingen är, så har inget att förbättra från förra året, utan det blir att gå ut hårt helt enkelt och göra det svårare att slå tiden nästa år istället!

2 kommentarer:

  1. Får graturera till en bra tid i Engelbrektsturen. Det borde ge en plats i finrummet i startled 1.

    Jag punkterade efter 20km och förlorade mycket tid då det krånglade att få i ny luft.

    Ha en trevlig semester och lycka till med kubben.
    Mvh
    Anders Lundin

    SvaraRadera
  2. Tack Anders! Tråkigt med din punktering, men gott att du tog dig i mål iaf. Vi ses på någon mer tävling, cykelvasan next gissar jag!

    SvaraRadera