måndag 28 januari 2013

10 * 4 och Swe-cup

Idag var jag lite oladdat för träning av olika anledningar. Hade som tanke att köra 4st 10 minutare, överladdade de två första, klarade av dem, men förstod att det aldrig skulle gå i 2 hela intervaller till, så underladdade de andra två så hade vi ett perfekt snitt för alla tillsammans. Se vad bra det kan bli!

Nu verkar SWE-cup XC ha fått lite datum för sina tävlingar, så nu väntar jag bara på att få reda på vad som blir årets Marathon SM så kan man spika ett tävlingsschema sedan. Verkar inte bli en hel Swe-cup för mig i år då det kan krocka med andra tävlingar jag tänker på i min planering som jag har i huvudet. Just nu verkar Borlänge Tour vara den hetaste tävlingen att åka i den cupen, tre dagar, tre tävlingar. Den ser jag verkligen fram emot!

Programmet som jag lånat från Alltomcykel

4 maj Tidaholm – XCO
5 maj Hjo – XCE
24-26 maj Borlänge Tour – XCE, XCO, XC Criterium
16 juni Borås – XCO
8 september Vårgårda – XCO

2 kommentarer:

  1. marathon SM blir i Hässlehom vad jag har hört :)
    slutet av augusti /Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! Ska ha med det i planeringen sålänge då!

      Radera