onsdag 1 maj 2013

Onsdag

Idag är en ledig Onsdag, ledig mitt i veckan är ju riktigt skönt. Något för politikerna att gå till val på! Idag är planen att åka till Kvänum och inleda den svenska tävlingssäsongen! Cykeln ligger i bilen, dock inte komplett, skadad framklinga som jag hoppas ska fixa sig på tävlingsplatsen med hjälp av Evladsmtb så det ska nog ordna sig! Jag har precis ätit frukost, och har en 45 min innan det är dags att åka, ser ut som om solen ska skina idag så det kommer bli en härlig dag!

Hoppas ni hade en trevlig varlborg igår, våran såg ut som så att man jobbade, tränade 10st 1min på monarken, därefter gjorde jag en päronpaj med touch av citron och kokos. Så det blev våran valborgkväll, lugn, skön och god!

Som sagt, nu inleds den svenska tävlingssäsongen, 1 Maj loppet idag, Dalslands XC på lördag, Värmlandsserien i Arvika på tisdag och så Billingeracet nästa lördag. Vi är 46st anmälda i Elit inför Billingen, hade varit roligt om det ramlar in ca 30 st till iaf. Då matchar vi nog nästa års startfält. Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar