fredag 3 oktober 2014

Hemmafredag

En lugn dag hemma idag, lämnade in uppgifter igår och hade veckans sista föreläsning igår så idag har det varit en lugnare dag. Inte tagit tag i denna kurs uppgift ännu, för någon dag måste man ju smälta den gamla uppgiften först. Idag har jag tvättat träningsbike, som alltid blir ett litet projekt när man ska fixa ut slangen igenom fönstret och inte hoppas att man träffar någon granne där under. Städat lite i cykelrummet och sedan varit och simmat i en timme. Intressant att jag inte nämner det lugna som att se på how I met your mother och läst i en bok, men det har jag också gjort.

Imorgon åker jag och Marie mot stockholm för att heja på mina föräldrar som är på besök i storstaden, så då passar vi på att träffa dem. Underlättar när det bara är vägavståndet mellan oss och inte havet och tre timmar färjetid. Hade ju en liten dröm om att helgen också skulle spenderas på en cross, men det gör den ju inte.... Vi skall iaf ändå utnyttja Jeppman och bo hos honom. Så det lär ju bli trevligt, säkert god frukost med gott kaffe och några pingisbollar lär det slås också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar