måndag 7 december 2015

Första träningsveckan

Igår var det söndag och min första vinterträningsvecka avrundades med ett 4 timmars distanspass på fina stigar! Hade inga vidare förhoppningar när jag stack ut, riktigt blåsigt och duggregn, men överraskad möttes jag av 4 riktigt roliga timmar där jag inte märkte så mycket av väder och vind förutom alla träd jag fick hoppa över sedan fredagens storm. Många var det.

Träningsveckan gick över förväntan vilket var riktigt skönt. Den nya veckan inleddes med att jag och Nils sprang ca 13 km då han mest sov. Fint väder. Räknar med att få göra lite justering de kommande två veckor i träningen då jag inte riktigt tänkte på att det är två hektiska skolveckor med diverse tentor som ska fixas, lär väl försöka göra det.

Idag blev det en tur till Karlstad med Marie då Nils fick supersällskap av sin faster så kunde vi göra lite nytta på Ikea och se en bio, däremellan hade vi gott fika på Artisan bread som vi besökte för första gången och blev väldigt nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar