måndag 8 februari 2021

Dags för Swe cup 5

Hej!

Ikväll är det dags för ny tävling i swe cup. Redan halvvägs i cupen, det går snabbt när man har så roligt!

Ikväll blir det Figure 8 reverse, en lite mer backig bana än vi är bortskämda med! Hoppas kunna ändra min motivation lite och tagga till tills ikväll. Känner mig lite slö just nu vid lunch. Jag kommer inte kunna bjuda på någon stream ikväll, saknar en USB-förlängning till kameran då den fick rycka in till min ANT+ dongel. Jag började intressera mig för kopplingen för trainern då det framkom att jag hade massa drop-outs utan att jag märkte något märkbart när jag cyklade. Men kan nog hända att jag tappade draften lättare samt att jag fick göra lite mer ryck för att hänga med då det verkade som att signalen var bristfällig.


Efter att jag snodde den sladden och gjorde lite andra ändringar fick jag riktigt bra signal


Nu blir det säkert jag som står med problem ikväll, men senaste passet hade iaf oklanderlig signalöverföring! Skönt att ha med sig ett kvitto på det.

Nu laddar vi för ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar