torsdag 4 februari 2021

Inte med i matchen




Igår kväll körde jag proffsteamet Moviestars kvalificeringstävling dom arrangerar inför att dom ska starta även ett team för E-racing. Jag loggade in ganska sent till tävlingen och fick stå långt bak. Typ 600 av ca 1200. Fick ödsla riktigt mycket energi i början för att ta mig fram. Kom fram till täten lagom tills den största backen kom och då hade jag inte mer att ge för tillfället. Så tappade täten där och fick nöja mig med en grupp längre bak. Det gick sjukt hårt där fram hela tiden! Man lär sig hela tiden och nästa gång lär man logga in sig tidigt.


Nu har två av långloppscupens tävlingar för året blivit strukna. Billingeracet och långa Lugnet. Jag tror inte på några tävlingar innan midsommar och här så himla glad att jag har zwift, det håller verkligen min motivation på topp!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar