tisdag 1 juni 2010

Ett hål i marken

Det här ser ju helt overkligt ut:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7225688.ab

Idag har jag jobbat första dagen på Skoglöfs, och även om man hållit på med Vw-koncernen i 1,5år så är det mycket nytt och annorlunda när man kommer till ett nytt företag. Men jag tror det här kommer bli bra!
Efter en dag på ett nytt ställe brukar det inte finnas något bättre än att träna och få tömma skallen, så eftersom cykeln står för tillfället så fick det bli rullskidor 21km på 73 minuter. Det blev en tur i från Lgh-dörren till revsand och hem igen. Det är en runda jag sett ut sedan tidigare besök här i kristinehamn. Det är en 70väg som är ganska kuperad ändå, men bilarna var fler än jag trodde och desutom väldigt tunga på gasen. Så en otäck upplevelse fick jag vara med om, men den slöt bra som tur var! Vädret är varmt och soligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar