torsdag 10 juni 2010

Träning X2

Tränade igår ca 70min, lite lugn Mtb runt björkvallens spår. Det kändes bra så ikväll efter jobbet så avverkade jag ett backpass, eftersom det finns backar här så kan jag äntligen på säga backpass och inte bara några små kullar. Jag värmde upp 15min och körde sedan en mindre backe, sedan bort till björkvallsbacken som man kan köra på flera olika sätt, la upp så jag hade tre rundor och averkade dessa 2ggr, alltså 6 riktigt intervaller. Kändes jättebra, det var sol och varmt. Nu har jag lagat pasta och laxsås och börjat ladda inför Söndagens race i Botkyrka! Ska bli riktigt skoj! Tänkte ta med cykeln till jobbet imorgon för en dusch och uppsmörjning. Hoppas det finns lite bra utrymme för det på lunchen. Snart är andra veckan avklarad och nu är jag verkligen inne i det här jobbet! Så nu kommer det nog rulla på ganska bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar