tisdag 8 juni 2010

Hals

Avstår träning idag, vilket ger mig 2 träningsfria dagar. Har nämligen haft en väldigt lite öm "svullen" halsmandel på högersida av halsen, eller om det är en körtel. Har ju verkligen inte ont eller känner mig sjuk på annat sätt.. Men väljer att vika ner mig ikväll för ifall det ligger något i botten så vill jag inte att det bryter ut så här inför helgen när det är Lida Loop. Men siktar på lite lätt träning imorgon efter jobbet, och så ett tufft pass på Torsdagkväll!

Nu ska jag se tv.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas det är bra, trots svullen halsmandel och att det går över. Kul att ni fått lägenhet! Själv så syr jag för glatta livet!!! :-) Nu får jag gå och ta hand om Albin och Clara de leker med varandra men nu blev det oroväckande tyst... Ha det bra, Hälsa Marie. Kram Emma

    SvaraRadera