lördag 12 mars 2011

2 års tillbakablick.

En semester med slit.
Whitsundayislands
För ganska exakt två år sedan kom jag och Thomas hem ifrån 8veckors backpacking i Australien samt 1 vecka i Hongkong. Tiden går ruggigt fort, men man känner ändå att det är så länge som 2 år sedan för tittar man igenom lite bilder så är det mycket man glömt. Mycket kommer tillbaka och man drar på smilbanden lite, alltid kul att minnas tillbacka. Jag tycker om foto och ser gärna bakåt i tiden på foton. Tyvärr har jag blivit dålig på att fotografera nu, vilket jag borde bli mycket bättre på. Har ju en fin Canon 40D som bara ligger här med ett 28-300 objektiv och stativ. Men jag fick ju en liten comeback när jag och Marie var 1 vecka i Paris iaf. Nu när jag ändå är så nostalgisk så kan jag ju förvaran om att det kommer dyka upp fler nostalgi inlägg på bloggen inom någon vecka. För ganska snart 4år sedan begav sig jag och 3vänner till Usa för att åka kust till kust. Vilket äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar