tisdag 15 mars 2011

Svammel

Nu ett helt onödigt svammelinlägg.

Förra veckan på måndagen, dagen efter vasaloppet var jag på något som heter floating. Man blir instängd i ett stort "bad" där man ska ligga i saltvatten så man flyter och allt är mörkt och tyst. Där skall man ligga i 45min och bara slappna av och finna harmoni. Jag lyckades inte riktigt slappna av så pass, men 45 min gick fortare än jag trodde, så på något sätt måste jag ändå ha kopplat av och bort allt vad tid och rum heter.

Såg igenom min bloggstatistik och såg att någon hade kommit till min blogg genom att söka på kiwi allergisk reaktion; bara för att klargöra så bör man inte äta kiwi om man är allergisk. Jag gört, men inget jag rekomenderar andra och jag tar inget ansvar om nu någon allergisk personer väljer att äta kiwi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar