torsdag 5 juli 2012

Kullhagarna

Ikväll var jag och Marie upp till Kullhagarna i det fina vädret! Hon har verkligen fått upp ögonen för skogscykling, Kul! Jag introducerade ett varv på Kullhagarna, sedan maxade jag på i 6varv. Klockan la av på fjärde varvet(för att jag glömt ladda den) så någon ny totaltid för 6varv får jag inte upp, men undrar om det inte blev ett nytt personbästa på enskilt varv under något av de tre första varven? Klockan ligger på laddning, så det får jag ta reda på en annan gång. Men bra kändes det iaf! Varmt och svettigt men ändå bra, torrt och fint. Torrt och fint lär det inte bli på söndag med 70mm regn före/under tävling. Härligt va?! Men är det åskväder man ska förutspå så kan det ju vara svårt att pricka rätt, åskskurar och åskområden känns generellt svåra att förutspå då det kan ta en hastig vändning i all turbolens som uppstår. Så jag undrar jag om vi inte får starta och köra i solsken på söndag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar