söndag 15 juli 2012

Dopp

Börjar med en bild från igår, fanns några djur att kolla på i Degerfors, bland annat denna Get.
Geten
 Idag var sista vilodagen, så jag och Marie åkte ut med cyklarna. Hon på hybrid och jag på Big Nine 1200an. Vi cyklade till Bjurtjärn och hem igen, en runda på 50km. Marie kämpade på bra i min rulle. Hemma efter 2 timmar så stack jag ensam upp till Björkvallens bana och körde ett varv, ingen monster tid, tiden blev 21:13. Hade för lite luft i både däcken och kände genomslagen, så farten hölls lite lugn. Så jag skrapade ihop 150min idag, 130min lågintensivträning och 20min tröskelträning. Nu är jag redo att kicka igång med träningen igen, men även ha tankarna på att det är ett SM i slutet av veckan, och någorlunda ben vill man ju ha då också. Annars tagit det lugnt, varit iväg ikväll och grillat korv och badat, premiärdoppet för iår. Blåsigt och inte så varmt, men kom ner under vattnet ändå iaf.

Sjön Vismen

1 kommentar: