torsdag 19 juli 2012

Monark SM

Nej inte Monark SM, men monark intervaller med Åsa Erlandsson film från SM banan på datorn


Satt och värmde upp med en vända runt banan, sedan startade jag om den och körde lite korta intervaller under en vända till av banan, sedan varvade jag ned med ett tredje varv runt banan. På söndag ska vi åka denna bana hela 9 gånger! Man blir inte riktigt klok på banan, den ser ganska trixig ut med alla kurvor, ser ganska tight ut, svår att köra om på. Ska bli spännande att få köra banan och se hur det stämmer med Åsas film.

Imorgon jobbar jag sista dagen innan 2 veckor semester, jobbar halv dag också dessutom! Sedan hinner jag åka hem i 1,5 timme innan jag och Marie rullar mot Göteborg där vi spenderar nästan en hel vecka. Därefter far vi direkt vidare mot Gotland där nästa 1,5 vecka spenderas innan jag åker hem igen för att återgå till vardagen. Ingen semester i Kristinehamn alltså.

Så under semestern väntas, XC-SM, Gotland med att träffa nära och kära! Ha lite träningsläger för att bli fit for fight inför säsongens två viktigaste tävlingar, Cykelvasan och Snapphaneturen/långlopps SM. Se på Winnerbäck. Och så ska det spelas Kubb-vm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar