fredag 20 juli 2012

Första sväng på SM banan

Kom idag ner till Göteborg runt 17 tiden, rullade runt banan 2varv, så som jag hittade iaf. Min klocka stannade bara på 2,88Km, och då vet jag att jag missade snurren inne på löparvallen som kanske kan vara 1km ca? Sen är ju banan väldigt kurvig och det med en gps-klocka är ju inte alltför träffsäkert. Så eventuellt har jag kanske rullat hela banan i bästa fall:). Det visar sig. Banan är väldigt tight, många snäva kurvor och igångdrag. Det finns sina tekniska partier, tyckte mig få lite koll på de flesta utom en rackarns utförslöpa som har ett träd precis i kommande kurva.. Får se vad jag lägger för taktik på den. Nu är vi hemma hos bekanta till min pappa, som så snällt låter mig och Marie bo hos dem. Bor fint ute på Torslanda ut mot Öckerö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar