tisdag 10 juli 2012

Tävlingsfritt

Efter mörksuggejakten är det tävlingsfritt i hela 2 veckor, så nästa är XC-SM i göteborg start 25Juli. Så med två tävlingsfria veckor så passade jag på att köra ett hårt pass på gymmet igår, svettades som om det vore ett svettigt 1*10 pass på monarken, det berodde nog mest på att gymmets ventilation var trasig. Men det kändes som ett ovanligt bra pass ändå!

Under mörksuggejakten så såg man flera fotografer runtom i skogen, är det någon som har några bilder eller en sida med bilder, så hade det varit väldigt roligt att få se!

Idag är sista ordinarie anmälan till Engelbrektsturen, jag har inte anmält mig då jag står över och kommer ha det gott på Gotland då istället. När jag kollade tidigare idag, verkade det vara ett tunt startfält för tillfället, så anmäl dig om du tänkt vara med men glömt bort anmälan:). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar