lördag 27 juli 2013

Engelbrektsturenspreparations

Började dagen strax efter 07:00 med att sitta så här i 45min, ibland med lite mer ansträngt ansiktsutryck.
Ännu är det tidigt på passet och svetten rinner inte än.
Efter detta pass så blev det en god frukost och snart ska jag packa in i bilen för att bege mig mot storstenshöjden och se på Battle of vikings. Får passa på att stilla mitt GGN sug med detta, tror det kommer fungerar perfekt. Någon tror att detta kan vara grunden för en comeback på tvåhjuligt motorfordon för mig, men det tror inte jag. Jag tror nästa jag blir avskräckt eter idag om ni kollar in hemsidan! Jag tror iaf det blir tight racing emellan Jocke Ljungren och Aubert, som tydligen bara hade sekunder till Jockes fördel efter prologen. Efter att ha spenderat eftermiddagen där så åker jag vidare till Norberg där jag tänker sova inför morgondagens Engelbrektstur. Har inte kört denna sedan 2011, och tror det är lite annorlunda nu, då minns jag snabba grusvägar och 100m stig typ. Så det ska bli riktigt kul, är laddad inför denna tävling och tänker ge järnet!

Vill ni se lite ifrån Battle of vikings så tänkte jag nog föröka göra någon instagram uppdatering därifrån, ni hittar mig som användare Jbjrklund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar