torsdag 18 juli 2013

Strava och inför SM

Nu har jag börjat lära mig hur strava fungerar, har gjort lite segment och förstått att det bara är att cykla in på segmentet så startar en ny varvtid, smidigt! Så innan dagens pass, som var mitt sista hårda inför SM så hade jag gjort kullhagasbanan på strava, och så körde jag mina fyra varv där. Så just nu har jag Kom på 7:46 så ut med er och slå det Kristinehamnare! Idag hade jag publik av en yngre pojke som cyklade runt och lurade bakom en ny kurva, men han ville gärna gömma sig. Och när jag var klar så var han borta.. Lite blyg kanske. Körde kontrollerat idag, dumt att göra något dagarna innan en viktig start, försökte hitta en bra feeling bara! Avslutade med att rulla bort/upp till en stig som Anders visade mig för några veckor sedan och körde ned för den. Men då gick det i sakta mak, för jag hade tagit slut under mina varv på kullhagarna. Måste ha varit värmen som gjorde det, kom hem och var sugen på allt kallt och gott som fanns hemma som mjölk, frysta kakor och kyld ananas! Nu blir det bara att vila upp sig inför lördagens start som är kl 13! Marie och jag åker upp efter lunch imorgon, rullar banan lätt och checkar in på hotellet. Jag som inte har semester ännu ska jobba först från 7 till 12, men bra att jag kan få ledigt under eftermiddagen iaf!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar